ABD ordusu Doğu Pasifik'te uyuşturucu taşıyan tekneye saldırdı: 2 ölü

ABD Güney Komutanlığı, Doğu Pasifik'te uyuşturucu taşıdığı öne sürülen bir tekneye 27 Mayıs'ta saldırı düzenlendiğini ve 2 kişinin öldürüldüğünü açıkladı. ABD güçlerinin zarar görmediği belirtildi.

28 May 2026 - 10:03 YAYINLANMA
ABD ordusu Doğu Pasifik'te uyuşturucu taşıyan tekneye saldırdı: 2 ölü

ABD ordusu, Doğu Pasifik'te uyuşturucu taşıdığı öne sürülen bir tekneye saldırı düzenlendiğini ve 2 kişinin öldürüldüğünü bildirdi.

ABD Güney Komutanlığı'ndan (SOUTHCOM) yapılan açıklamada, 'Terörist örgütler tarafından işletildiği' iddia edilen tekneye 27 Mayıs'ta saldırı gerçekleştirildiği ve 2 kişinin öldürüldüğü belirtildi. ABD güçlerinin zarar görmediği kaydedilen açıklamada, istihbarat bulgularının, teknenin Doğu Pasifik'te uyuşturucu kaçakçılığı faaliyetlerinde bulunduğunu doğruladığı savunuldu.

Kaynak :
haberler.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: