İşçilerin konteynerleri yandı
ANTALYA'nın Serik ilçesinde tarım işçilerinin kaldığı 4 konteynerde çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.
25 Haz 2026 - 16:10
YAYINLANMA
ANTALYA'nın Serik ilçesinde tarım işçilerinin kaldığı 4 konteynerde çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.
Olay, saat 14.00 sıralarında Yukarıkocayatak Mahallesi'nde meydana geldi. Tarım alanlarında çalışan işçilerin konakladığı konteynerde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Alevler rüzgarın da etkisiyle birbirine yakın haldeki 4 konteynere sıçradı. Dumanı fark eden bazı işçiler, konteynerden çıkarak, söndürmeye çalıştı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kısa sürede söndürüldü. Yapılan incelemede 4 konteyner kullanımaz hale geldi.
Kaynak :
DHA
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR